how to find the perfect dress?

Jag börjar få lite små panik nu. Jag har varken hittat en julklänning eller nyårsklänning. Och jag vet inte alls vart jag ska leta någonstans! Känns som att klänningarna från nelly kommer vara lite stora, eller beror på vad för typ av klänning men ändå. Har ni hittat era klänningar ännu? Jag sa till mig själv att jag skulle vara ute i god tid i år, eftersom jag som vanligt var ute i sista minuten efter en klänning till julafton förra året. Och på nyår blev det att endast rota fram något ur garderoben, hur kul? Så nu bara måste jag hitta dessa två klänningar jag behöver, tips på bra affärer till rimliga priser som passar till dessa tillfällen(jul och nyår)? =)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0