dan före dopparedan

Hej alla!
Idag är det den 23 december, vilket betyder att det är julafton i morgon. Helt sjukt om ni frågar mig, känns inte alls som det. Tiden har gårr på tok för fort! Snart är det liksom ett nytt år också.
Idag ska jag slå in mina julkappar och träffa Linn en stund. Sedan ska alla förberedelser inför morgondagen göras, så som klä granen, fixa med julskinkan, mysa framför TV'n med familjen och sådant. Sedan blir det nog att sova ganska så tidigt, eftersom jag känner på mig att jag kommer bli väckt rätt tidigt, säkert runt nio eller något för min lillasyster vill att vi alla ska se sista avsnittet av julkalendern tillsammans, och jag som sett de två första avsnitten och inga fler ;S Undra om de går att hitta på svt.se tro? Får nog kolla upp det.
Vi hörs lite senare =)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0