-

Riktigt sugig uppdatering på senaste tiden, jag vet! Men jag har haft fullt upp nästan hela tiden, och har inte orkat blogga heller hehe.
Igår var jag och Linn inne i stan och shoppade, hittade en hel del, bland annat en klänning jag ska ha på mig på mig i morgon på nyårsafton! Shoppade även massa annat för hela 900 kronor, det sved lite kan jag tala om haha ;P
Sitter just nu och tittar på victoria's sectret show 2009 och den är grym än så länge, som den är varje år. Fan vad coolt det hade varit att vara där, att få vara en av dom modellerna. Är väl kanske varje tonårs-tjejs dröm haha, men men drömma kan man väl få göra? ;)

Har en del grejer att göra ikväll, som att städa rummet, testa kläder och titta på TV.
Vi hörs lite senare!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0