Snart bär det av

Idag är det prick en vecka kvar tills jag och mina älskade AE4 brudar åker till Kajsas land i Bollnäs. Jag och några av tjejena var där förra året också och det var verkligen sjukt kul! Men i år åker vi nästan allihopa och det kommer äga så hårt! Det verkade inte tas vidare många bilder förra året tyvärr, men i år är jag bomb säker på att det kommer tas en hel del bilder, dock kanske inte med min kamera eftersom jag är så dålig på att komma ihåg att fota.

Ett par bilder från förra året:
osminkade och glada






på byggan (riktigt snygg frilla där)


påväg in till bollnäs


här också


visat denna tidigare, också påväg in till stan


bruna och fina


Gretas bitchkeps, vi alla älskar dollarstore!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0