Kajsas land

Det var sjukt kul och mysigt på kajsas land med mina fina vänner. Det var fyra dagar som innehöll allt! Det finns en hel del bilder upplagda på facebook, men jag orkar inte lägga in några, en gruppbild kan jag lägga in men mer än så orkar jag inte.
Igår var jag- som ungefär alla andra stockholms ungdomar- på the voice konserten i kungsträdgården. Det var som vanligt sjukt mycket folk (alldelse för mycket folk för min smak, får typ panik när man knappt kommer fram). Vi lyssnade aldrig på musiken utan gick mest runt och minglade. Sen drog vi till östermalmstorgs tunnelbane station och chillade och funderade på vad vi skulle göra, och kom fram till att vi skulle dra hem till Kajsa där alla skulle sova. Sagt och gjort så drog vi till kajsa och bara chillade. De som inte skulle sova över drog runt 4 i morse och vi kom väl inte i säng förns en dryg halvtimme senare, och jag ställde min klocka på 8:30, för att jag ska fixa en massa inför skolstarten i morgon(nervööös!!!)
Och ja, nu sitter jag här och har precis ätit frukost, ska snart lägga på lite smink och sen dra iväg med pappa och lillasyster för att fixa massa.

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0