Tillbaka till verkligheten

Jahapp, så var detta sommarlov över. I morgon klockan 9 sitter jag och Linn på upprop i skolan. En helt ny skola, en helt ny miljö, helt nya människor(inte helt säkert iofs), helt nya lärare. Det är blandade känslor här. Det är jättetråkigt att sommarlovet är över, jag menar vem vill byta ut lata sommarlovsdagar mot gråa dagar i skolbänken? Inte någon skulle jag tro. Men det känns så skönt att slippa vinstagård och bara om på nytt. I denna skola kan jag vara vem jag vill. Bara att börja gymnasiet där det går betydligt mer mogna elever är ett stort plus. Och ett ännu större plus är att jag och Linn kommer gå tillsammans, tänk att vi kommer ta studenten tillsammans. Helt sjukt! Det känns spännande och nervöst, men jag hoppas och tror att det blir bra.

Jag hör av mig i morgon kväll och berättar hur det var :)
lycka till ni som börjar ny skola i morgon, och ni som börjar senare i veckan- njut av dom sista dagarna av ledighet nu.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0