Så otroligt fin!

Jag vet att jag har lagt in denna låt tidigare, River flows in you. Även kallad Bellas Lullaby av vissa. Det är alltså en Twilight låt! Men denna är den "riktigt", eller då Yiruma(som kompnerat låten)  spelar. Den är så otroligt fin denna låt, helt sjukt. Förut lyssnade jag alltid på den när jag skulle sova, fast den andra versionen den jag lagt in tidigare (kommer ni ihåg?), och den låten gör mig otroligt avslappnad och välmående. Helt otroligt vad en låt kan göra. Så som sagt, lyssna på denna, den är otroligt vacker, en hel del känslor med andra ord!
vad tycker ni?

 

Kommentarer
Postat av: Julia tb

Den där låten är så otroligt vacker! Jättefin;D



SV: Härligta tt höra! Yes, med mig är det toppen! Vad har du haft för dif idag då? ha en fortsatt jättefin kväll! Många kramar<3

2009-08-24 @ 21:47:37
URL: http://showbyjulia.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0