måndag

Tjolahopp!
Hoppas allt är bra med er? Här är det bra men är lite seg idag känner jag. Så jag tänkte att jag kunde tillbringa en dag hemma, och städa -_- . Så jag håller på och städar mitt rum och rensar lite sådär. Jag måste köpa mitt minst ett par nya jeans innan skolan börjar, så jag tänkte gå igenom de jenasen jag har och se hur dom ser ut. Så jag öppnade garderoben där mina jeans ligger och jag upptäcker att jag har 11 par jenas som jag inte använder, är inte det väldigt onödigt? Men samtidigt känns det väldigt dumt att bara slänga bort dom. Så vad ska jag göra med alla dessa jeans, vad skulle ni göra?
Samtidigt sitter jag här och saknar Greta, även fast jag träffade henne för bara ett par dagar sedan, men hallå vi har ju alltid så skoj och hon får mig att skratta. Jag trivs i hennes sällskap helt enkelt och hon kommer inte hem på några dagar och det känns tråkigt! Och Linn åker iväg till norrland och sina släktingar i 5 dagar, inte heller kul på något sätt!    (Nu lät det lite som att jag sitter och tycker synd om mig men menar inte så, självklart har jag andra underbara vänner också! :D)

pusssss


 


Kommentarer
Postat av: Greta

Jenny THÖTIS <3

2009-08-15 @ 20:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0