måndag

Idag var det en lååång dag som alla andra måndagar kommer vara framöver. Även fast det inte var så många lektioner(endast 4) så var dom otroligt långa. Gick iaf mellan 08:30-17.00 idag, det säger väl en hel del om vad jag gjort idag och att jag därför är ganska så trött? Och Jensen som ska ha halvdagar -_- . Men det har varit en skön dag iallfall. Hade även min första spanska lektion idag, och går tillsammans med Emelie så slipper vara ensam :) Dock var det bara en massa information att ta del av idag.

I morgon går jag vanlig eftermiddag, alltså mellan 12:30-17.00 så får en liten sovmorgon. Ska bli skönt :)
Vi hörs antingen senare ikväll eller någon gång under morgondagen.
Ha det bra alla söta (och fula, men inga av mina läsare är fula)
pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du nån mer trailer från twilight som du kan lägga in :)

2009-08-24 @ 22:50:21
Postat av: Jenny

Menar du en officiel eller fanmade trailer? :)

2009-08-24 @ 23:01:07
URL: http://typjennny.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vet inte, du har ju redan lagt upp en förut jag undrar om du har nån mer :)

2009-08-26 @ 16:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0