klädkris

Jaop, som rubriken lyder så har jag en stoooor klädkris, och denna gång menar jag det verkligen. Jag insåg precis att jag verkligen inte har några kläder. Jag kommer inte vilja gå runt i leggings hela dagarna när jag börjar gymnasiet, men jag har ingenting alls att ha på mig till jeans, för tillfärllet har jag i stort sett bara sommarkläder, knappt det. Jag måste låta helt sjuk, men det är verkligen hemskt. Skolan börjar om 12 dagar(!!!!!!) och jag har inga kläder!! Dessutom har jag knappt någon tid attt hinna köpa några innan skolan börjar, och när jag väl behöver kläder hittar jag inga, vad ska jag ta mig till?
Och för att göra det ännu värre kan jag passa på att berätta att jag inte har några skor eller väskor heller, fanfanfan!

pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0