Jenny <3 One tree hill

För något år sedan var jag helt beroende av tv-serien One tree hill (OTH) och köpte alla 4 boxarna (5:an hade då ännu inte kommit ut) och laddade hela datorn full med bilder. Man skulle nästan kunna jämföra det lite med hur jag är med Twilight idag, eller nej kanske inte ändå, är nog värre när det gäller Twilight. Men iaf, jag såg alla boxarna i ett nafs och älskade dom.
Men iaf, jag har idag börjat titta på dom igen och det är förjävla bra asså, går inte att inte älska den serien. Så det är vad jag sysselsätter mig med ikväll, eftersom jag ändå har en äcklig huvudvärk och då inte orkar gå ut eller så. Så ikväll får One Tree Hill och Ben&Jerrys Cookie Dough vara min tröst, men det gör min ingenting :)





bara för att denna bild är så klockren

pösssss

Kommentarer
Postat av: Josefine

åhh älskar one tree hill :) fin blogg!

2009-08-19 @ 19:53:53
URL: http://jossiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0