ingen rubrik

Tjena mittbena!
Idag har jag faktiskt inhandlat liiiite kläder, eftersom jag klagade så mycket på att inte har några i förra inlägget så tänkte jag att jag skulle försöka hitta något iaf. Men det blev två tshirtar, tråkigt men ack så nödvändigt som basplagg liksom. Sen blev det ett halsband och en typ jacka/kofta som är svart. Som en tunn jacka man ska ha inne, kort och rätt ball. Mer blev det inte tyvärr, men hoppas på att hitta mer senare :)

För er som inte märkt det så har jag raderat alla mina kategorier här på bloggen och har endast kvar "allmänt" kategorin. Detta gjorde jag för att det blev så knöligt när man inte visste i vilken kategori allt skulle vara i och det blev så onödigt, skönare att bara publisera. Även om det nu blir rätt mycket besväligare om man ska leta efter ett specifikt inlägg, men som sagt så känns det smidigare såhär. Vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0