Info om skolan

Än så länge trivs jag jättebra i min nya skola. Min klass är toppen, min coach(lärare) likaså och jag har Linn i min klass hela dagarna :) Men det är sjukt jobbigt när vi börjar 8. Då måste jag ta bussen som går 07:13 och det betyder att jag behöver gå upp runt 6,  strax efter och det tar emot kan jag tala om. I morgon klockan 08:00 sitter jag och mina klasskamrater på våran första engelska lektion på gymnasiet, och det känns sådär. Det kommer nog bli ganska chill med tanke på att det är första lektionen, men alla som känner mig vet att jag hatar engelska för att jag är så dålig på det. Usch vad hemskt att ha det med nya klassen. Och dagen blir inte bättre, efter engelskan har jag även matte och språk(!!), vilket inte heller är mina favoritämnen. Men man får göra sitt bästa och se hur det går. Vem vet jag kanske tycker det är betydligt mycket roligare nu när jag går på gymnasiet. Men det är också riktigt skönt att vi på Jesen går halvdagar, så när jag börjar runt 8 så slutar jag runt 12, det är superskönt! :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0