tisdag

Hej!
Slut på lovet nu, gud så tråkigt men det har varit ett i underbart lov. Har inte gjort sådär jättemycket men har ändå på något sätt hunnit med en massa känns det som, konstigt egentligen. Tycker för övrigt att det känns som måndag idag, men det är väl kanske inte så konstigt. Skolan började ju idag för dom flesta, för mig tyvärr. Har ändå varit en okej dag även fast jag varit sjukt trött, inte van vid at gå upp så tidigt nu under lovet haha. Gick sen hem för att börja skriva på min hemtenta om förintelsen som ska in på fredag. Borde egentligen ha börjat för läääänge sen, så nu får jag stressa, usch! Kom nu hem för en stund sen från mitt utvecklingssamtal. Tycker inte om utvecklingssamtal men dettta var mitt sista i grundskolan, och det känns skönt.
nu ska jag snart äta sen gäller plugg plugg plugg heeeeeela kvällen, ser inte fram emot det, alls!

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0