tisdag

Hej!
Är inne i en sådan period då jag verkligen inte har något att skriva. Visst har jag verkligen lust att skriva, men jag kommer bara inte på något alls att skriva, så därför slänger jag inte in några inlägg, eller då väldigt sällan. Men som jag sagt förut, vill ni ha något speceillt att läsa om då jag inte kommer på något? Säg till så kanske bloggen blir lite roligare även för er =)
Drar igenom dagen lite kort sådär. Började 8 och slutade halv 3. Då drog jag, Linn och Moa in till vby. Sen drog vi hem och jag har bara chillat och läst, lite sånt. Ska strax börja plugga lite med lite ben&jerrys, hehe tjockis som jag är! Måste nu igen läsa ut första twilight boken så jag kan börja på tvåan igen, fast denna gång på engelska :)

ja, det var allt från mig idag, slänger även in en Twilight bild, bara för att jag har så många som jag nämnt tidigare och för att jag känner för det och för att bilder är kul! ;)


fick bli på grabbarna. Kellan, Robert och Taylor, även kända som Emmett, Edward och Jacob.

kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0