söndag

Hej!
Gårdagen var rolig som alltid med mina tjejer, även fast det blev lite kallt fram mot slutet. Vi och massa andra bla från skolan satt vid lunda och umgicks och rökte vattenpipa.
Tänkte bara dra igenom dagen lite kort sådär.
Vaknade upp hemma hos Linn och var där hela dagen och bara chillade. Sedan gick jag hem för att fixa massa hemma och även mig själv. Sedan drog vi (jag och linn) ut en liten stund på en promenad och sen hem till henne i kanske en helvtimme innan jag drog hem. Har med andra ord varit en rolig men lugn dag med Linn, men man behöver så sådana dagar också!

Usch detta var ett väldigt tråkigt och dåligt skrivet inlägg men orkar inte riktigt göra det bättre, så ni för nöja er med det så länge, haha :)

sov gott för er som ska sova snart!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0