söndag

Hej!
Usch, ångeeeeest! Måndag i morgon och ny skolvecka, vem orkar helt ärligt? Men får väl trösta mig med att vi är lediga på fredag åtminstonde(stavning?), härligt :)
Är fortfarande sjukt förkyld och jag hatar det, skit jobbigt haha :P, så idag har jag bara kryat på mig i stort sett, chillat, städat lite och sådär :) Har ni gjort något kul?
För övrigt så brann det ett par 100 meter ifrån mitt hus natten till idag, värsta branden, helt sjukt. Brandmännen höll på att släcka den hela eftermiddagen idag också, lite läskigt att det var så nära mitt hus, såg hela alltet liksom.  Vaknade av att ett larm gick och pappa ringde brandkåren.
Tråkigt inlägg men har inte så mycket att säga, ville bara uppdatera lite snabbt sådär.

puss!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0