SOMMAREN

Hej det är Linn som har ordet!
som alla vet har våren kommit och sommaren är på väg, är det någon mer än jag som tycker att det här är den bästa tiden på året? blommorna blommar, fåglarna kvittrar utanför fönstret och mörkret försvinner. alla dagar är ljusa och oftast varma, man plockar fram de tunnare kläderna som har legat längst in i garderoben under den långa och mörka vintern. för liksom bara några dagar sen satte jag och greta på oss short och solade vid soluret i vällingby, underbart!
man andas in frisk luft, man är ute sent på kvällarna och alla bekymmer är som bortblåsta. det här påsklovet känns definitivt som ett sommarlov :)
jag har bestämt mig för att det här sommarlovet ska bli det bästa hittills! ingen dag ska gå till spillo, det ska bli nya händelser och äventyr varje dag. vi ska bada, sola, grilla, äta glass och göra massa andra myspysiga saker. en sak som är skönt ar att jag inte har planerat så mycket inför sommarlovet, ska ta dagarna lite som de kommer. men de saker jag faktisk har planerat är: familjen ska skaffa en liten puppy :D (efterlängtat kan jag säga), utomlandsresa, 90 % chans att tove häänkar! och sen sist men absolut inte minst peace and love here we come - ska med tove och hennes vänner till skönaste festivalen. LÄNGTAR!



Kommentarer
Postat av: Donkey

Fin bloggdesign du har :D

2009-04-09 @ 10:23:16
URL: http://sweetmagic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0