onsdag, namninsamling

Hej!
Slutade klockan 12 idag, sååå skönt! Drog en snabbis till vby med Linn och käkade lunch och kom väl hem för en dryg halvtimme sen tror jag :) . Ska nu försöka plugga lite, om jag orkar, annars chillar jag bara lite hehe. Ikväll ska några av tjejerna åka och kolla på Moas modevisning, kommer bli skoj :)

Vet inte om ni sett blogg.se's förstasida idag? Alltså där man loggar in och så står det ju alltid ett inlägg som någon skrivit (tror jag), och dagens handlar faktiskt om Twilight. Det är nämligen så att twilightsweden.se har skapat en namninsamling för ett tag sen där man ska skriva under för att försöka få Twilight skådespelarna till Sverige på premiären. De kommer alltså att skicka denna namninsamlíng till Summit Entertainment som alltså producerar filmen! Så nu hoppas jag att ni alla skriver under, även om ni inte gillr Twilight eller skådespelarna så snälla gör detta för alla oss Twilight galna, fatta vad coolt det skulle vara om dom kom hit! Helt otroligt. Du skriver under här !!

 
Detta är dessutom den första officiella postern från New Moon som Summit Entertainment släppt,  med the Wolf Pack på.

En iten fråga till er ; Vad tycker ni om att jag ibland slänger in lite Twilight nyheter/bilder eller liknande? Kommentera gärna :)
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0