måndag

Hej!
Ojdå, såg att jag inte bloggat sedan i tosdags, och idag är det måndag. I morgon är det skola! Helvete, vill inte att det underbara lovet ska vara över, vill inte att skolan ska börja igen, orkar verkligen inte!
Idag ska jag föröska plugga heeeeeela dagen, har massvis med uppgifter och inlämningar som ska vara inne denna vecka, och vissa grejer som är sena tyvärr. Har tänkt mig att allt ska bli klart så jag slipper stressa så mycket igen, mår så fruktansvärt dåligt av att stressa som ni kanske vet. Men denna vecka kommer bli stressig, det vet jag, har räknat med det eftersom jag inte pluggat ett skvatt under lovet som jag planerade. Måste säga att min So lärare hade rätt där -_-
Ska bara chilla lite nu så jag piggnar till, sen är det bara att sätta igån med plugget, usch så tråkigt och jobbigt!

pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0