lördag

Hej!
har inte haft någon tid alls att blogga denna vecka för har skrivit ett helt SO arbete om Förintelsen. Satt uppe och skrev till halv 1 i torsdags för att bli klar och lämna in igår. Skönt att det blev klart och inlämnat i tid. I torsdags var det bäst i väst i Kfem, där Moa och hennes band do me kom trea! Dom var grymma! Tyvärr var hon som vann inte alls en vädig vinnare enligt mig, inte alls bra ;S.
Igårkväll var jag och tjejerna och massa annat folk från skolan ute och hade det kul, orkar inte gå in på detaljer. Men det var kul!
Kom hem från Linn för en stund sedan och ska snart fräscha till mig lite, ikväll ska jag förmodligen träffa Amanda, bara titta på film och chilla tror jag, blir mysigt :)

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0