LOOOOOOV!

Hej!
Nu är det äntligen LOOOOV igen! Fan va härligt!
Och gud vilket härlgt väder vi har i Stocholm idag, 13 grader och sol, riktigt skönt!
Tyvärr så har jag så helvetes ont i bihålorna p.g.a min förkylning och värken dödar mig! För er som inte vet vad det är så är det inflammation i bihålorna(typ vid kindbenen) . Så nu sitter jag här med värk i huvudet, nacken, ögonen, tänderna, typ vid kindbenen, ja i stort sett hela ansiktet och usch det gör så ont! Ni som haft det vet hur det känns.
Dagen i skolan gick ganska snabbt, började 8:30 och slutade 12. Det ända vi gjorde var att redovisa muntligt om texten vi läst, utdrag från böcker. Sen fick vi rast i 40 minuter och sen tittade vi på Star wars, som för övrigt sög! Efter skolan drog jag upp till vby ett litet tag för att möta upp Linn och Fridaw som hade varit på mediateket och vi åt lunch. Sen kom resten och vi umgick ett tag innan vi drog hem, och nu sitter jag här med ont i bihålorna. Haha.

ville bara uppdatera lite snabbt sådär, skriver mer senare. Förlåt för tråkigt inlägg.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0