hemma

Hej!
Japp nu är jag hemma igen, eller har varit hemma kanske i en timme. Skönt med en låååång promenad med Linn och två(!) vändor till coop (köpte inget första gången). Det är faktiskt riktigt skönt ute nu också. Det är klart kyligare mot var det var under dagen såklart, men man kan ändå gå i skinnjacka och det är så härligt!
Mina bihålor gör skitont fortfarande och kommer att göra det ett par dagar, kommer inte stå ut. Det gör så helvetes ont, ni som aldrig haft bihåleinflammation vet inte hur ont det faktiskt gör! Mamma tycker jag ska åka till läkaren i morgon så jag får bort värken snabbare, men jag hatar läkare, så läskigt!

I morgon ska jag sooova ut, sen får vi gäster under eftermiddagen för att gratta min lillasyster som fyllde år i måndags, sen på kvällen hittar väl jag och brudsen på något skoj!

sov så gott sötisar
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0