attans

Tar nu en liten kort paus i pluggandet för att äta lite lunch. Eller lunch och lunch, kanske mer som mellanmål men men :) Det blir iallafall en god smoothie som jag slängde ihop med massa bär vi hade, super gott och nyttigt! Älskar verkligen smoothie. Älskar frukter, älskar bär, och har alltid gjort det.

Mina älskade vänner ska dra iväg och ha kul och jag kan inte följa med eftersom jag har så fruktansvärt mycket plugg att ta tag i som jag skulle ha gjort egentligen innan lovet och under lovet. Fan, ville verkligen verkligen följa med! Men det är sådana smällar man får ta om man är slarvig. Det är ju bara några få veckor kvar av grundskolan för min del, tror det är 38 skoldagar kvar, det är inte särskilt mycket. Och det betyder att det inte är långt kvar till mina slutbetyg heller, och ajg kan inte riskera att sänka mig. Så därför kan jag inte heller skita i skolan, utan måste därför stanna hemma idag och plugga istället för att ha super kul med mina underbara vänner =(

Hoppas att ni har roligare än mig, och tjejer, ha lite kul åt mig också snälla =)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0