090404

Hej bloggen!
Vilken härlig lördag! Det är så fint väder även idag, och man blir så glad! Idag kommer som sagt lite släktingar för att fira min lillasyster, så kommer väl behöva vara hemma en stund för att umgås lite med dom. Sen är planerna att dra iväg med Linn och Greta och sen på kvällen vet jag inte ännu, men kommer förmodligen hitta på något med tjejerna.

Men nu måste jag fixa mig och sitta lite ute i solen innan alla gäster kommer.
Det blir säkert inte så mycket blogg idag då det är så otroligt härligt väder och då vill man inte sitta och dega framför datorn, nej då vill man vara ute!

Ha en bra lördag, vi lär höras någon gång under dagen eller ikväll!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0