måndag

hejsan alla, eller ni få som läser min blogg, haha.
var ett tag sen jag bloggade, jag vet och jag är ledsen. Men jag tror inte att ni dör av saknad av några inlägg av mig, eller?

idag är det ju måndagen den 29:de september, det betyder en ny skolvecka och att Mickis fyller 15 år idag!
Har sagt grattis massa gånger och var med henne efter skolan men varför inte säga det igen? GRATTIS GUMMAN! :D

har haft en ganska chill dag idag, även fast vi slutade sent. Måndagar går alltid snabbt och det är riktigt skönt. Vi slapp läxförhöret i no idag och det var verkligen en lättnad för jag och många andra kunde ingenting. Men det får vi göra på tordag iaf men då har man iaf lite längre tid att plugga på.

slutade tjugo i 4 idag så har inte hunnit göra så mycket annat än komma hem och fira mickis. Och nu sitter man här och ugglar framför datorn, igen. Ska försöka läsa ut min bok idag så att jag kan bli klar med min läslogg som är något försenad.

Vad kan gör min blogg mer intressant? Tell me! Kom igen jag vet att ni kan!

juste såg mitt klassfoto idag. Jag ser hemsk ut även fast man inte ser så mycket för att bilden är så liten menmen.. ni ska å se den ändå tänkte jag.

pusssss!


mickis har blvit en stor flicka!
födelsedagsbarnet!


det funkar inte att lägga in klassfotot, varför vet jag inte, får testa senare :)

Kommentarer
Postat av: maria amsih

gumman, det kan vara för att det är fel foto fil, byt de sista tre bokstäverna till .jpg så ska det inte vara något problem! ;)



jag kan fixa din blogg haha jag saknar att blogga, raderade den varför vet ja inte :| men om jag har lust så kanske ja kan piffa till den någon dag :)

2008-09-29 @ 21:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0