torsdag

hej hopp gummisnopp!
Nu har jag precis kommit från matbordet. Det blev min favoriträtt som barn, pasta med skinka och ärtor. Det är godare än det låter, tro mig.
Vet inte om jag har nämnt det men vi har projekt i skolan nu och det vi har jus nu heter rockstar. Vi ska alltså vara rockstjärnor och så händer det saker varje dag. I tisadags så skulle vi fotas med bandet så vi skulle ha rockkläder på oss. Hoppas att jag kan ladda upp några bilder från det så att ni kan få se :)
Men iaf, idag så fick alla som var leadsinger en uppgift eller händelse. Alla basister en händelse och alla gitarrister en händelse och så vidare. Jag om då är basist fick en könssjukdom, på låtsas då. Sen skulle man skriva vad man skulle göra åt det och sedan skriva en berättelse om hur det gick till när man fick könssjukdomen(?!), lite sjukt tycker jag då, men jag gjorde den iaf.
Sen gick jag lite tidigare för att jag hade en tandläkartid, trodde att jag skylle laga mitt hål men tydligen inte. Fick bar något sorts skydd på några andra tänder så att det inte skulle bli hål i dom också typ. Skönt att slippa borra men jag kommer ju ändå få göra det snart ändå, inget att se fram emot. Har världens tandläkarskräck :/ .

Men nu ska jag titta lite på one tree hill(box) sen ska jag duscha och ta det lugnt, sen ska jag SOOOOVA! Så skönt, behöver verkligen mycket sömn just nu. Jag blir så trött när det är så grått.

Kan tyvärr inte lägga in bilderna från våran rockdag, men så fo9rt jag får tillbaka min riktiga telefon som är på lagning så ska jag lägga in dom så att ni får se hur snygga vi var :)

Ta hand om er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0