tisdag

idag har jag pluggat igen, tyvärr :/
vi hade ingen reodovisning idag så vi kommer att behöva göra två stycken imorron istället, inget jag ser fram emot. Den som är so/no är så sjukt svår också, dom kommer bort från ämnet och man kan inte svara på frågorna, jag är nervös kan jag tala om!
idag är jag hur trött som helst och det känns som om jag ska somna precis när som helst, men måste plugga, suck.
snälla låt mig slippa plugga imorron, så att jag bara kan ta det lugnt!

idag efter skolan så var jag och greta hemma hos sandra. Hon har målat sin dörr med sån där "svarta tavlan färg", alltså man kan skriva med kritor på den och sen kan det tas bort, hur coolt som helst. Så vi (greta och sandra mest) har ägna stor del av eftermiddagen till att skriva och rita på sandrs dörr och den blev riktigt ball!, ska se om jag kanske kan försöka få en bild på den snart, får använda mobil-kameran så inga bra bilder.. får se.

nu ska jag läsa igenom läxan igen och sen igen o.s.v. Det kommer min kväll gå ut på, att plugga :(

Ta hand om er !

Juste, har ni några förslag på vad jag ska skriva/ta upp eller så här i bloggen så kom gärna med förslag! Skulle bli hur glad som helst, sen får ju ni också chansen att vara med och bestämma ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0