tisdag

hooooola!

idag känner jag att jag inte har någon skrivlust alls, ingen fantasi heller så detta inlägg kommmer bli tråkigt, förlåt.
jag började i skolan klockan 8 som vanligt, hur tidigt som helst. Orkade verkligen inte gå upp imorse men var ju illa tvungen för att komma i tid till hemkunskapen. När vi kom till skolan så fick vi stå och vänta jätttelänge, typ 20 minuter. Sen fick vi veta att vi varken har någon HK eller usik lärare och musik och HK är dom ända ämnena vi har innan lunch. Först tyckte vi ju att det var sjukt skönt med håltimme i typ 3 timmar och bestämde oss för att dra till vby. När vi är påväg ut så kommer åsa och säger att vi ska ha ea i 3(!!!) timmmar! Vem orkar ha ea i 3 timmar?
men iaf så började vi jobba med ea och då fick vi reda på att det hade kommit en vikarie i båda ämnena. Så vi fick då ha den andra lektionen bara.
Sen flöt väl dagen på och vi fick sluta så sent som 15:15 :O
Jag tog med mig en liten gäst hem idag för att plugga matte, det var GRETA! hon var dock inte här särskilt länge.
Sen dess har jag läst ut min gossip girl bok och skrivit lite läslogg som är väldigt försenad. Hoppas jag blir klar snart!

Nu ska jag titta på tv och sen ska jag soooooova för börjar 8 imorron igen, fan !
imorron ska jag ha pluggdag med malin, vi har nämligen spanska prov på måndag, usch!

detta blir då mitt sista inlägg för idag (och ända kan man säga), sov gott vänner, loove u !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0