söndag

hej bloggen !
just nu sitter jag och säckar framför denna skärm, inte så ovanligt menmen..
idag har jag varit i stan med mina föräldrar, dels för att visa litevad jag önskar mig när jag fyller år (3 oktober) och dels för att jag behövde/ville shoppa lite.
Köpte inte speceillt mycket. En grå kofta, en tunika, en annan kofta och en sminkborttagning. Men jag blev ändå glad att det blev någonting iaf :)

Sen jag kom hem har jag tittat lite på OTH (one tree hill) och ätit middag.
Snart ska jag ta mig en dusch och sen måste jag tyvärr plugga (om jag orkar).
Hoppas eran dag har varit härlig?

Nu hoppas jag på lite mysigt höstväder med sol och vackra färgglada löv inte helt grått! Håller ni inte med?

Ta hand om er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0