skolfoto

hooola!

Det var ett tag sen jag skrev något men jag har helt enkelt inte haft tid.
I lördags så var jag med mina tjejer hemma hos Kajsa, det blev en lyckad kväll kan jag säga! Vi hade hur kul som helst, även fast vissa var lite ledsna ibland men det gick över (; . Jag, Sandra och Kajsa skulle sova hos kajsa sen då ch resten skulle hem. Men jonte och hans två kompisar kom över och stannade kvar över natten, blev kanske 3 timmars sömn eller något så man var helt slut på söndagen.
Igår måndag så slutade jag sent och pluggade så hade inte tid att skriva något.
Idag har jag pluggat helt tiden sen jag kom hem från skolan i stort sätt. Har matte tills imorron och det är ganska svårt tycker jag :( . Imorron ska kajsa och jag ha våran dag, riktigt kul. Berättar imorron om vad vi gjorde om jag hinner annars får det bli någon annan dag.
Juste hade skolfoto idag också. Usch hatar verkligen att ha det för jag blir alltid så galet ful! Men i år kändes det mcket bättre att ta även om bilderna inte blev fina så var man inte lika nervös. Fotografen var så mycket bättre än förra så hoppas verkligen att bilderna också blir det. Återkommer när med det när jag har sett bilderna! :)

Har tyvärr inga bilder fårn i lördags ännu, men hoppas att det kommer :)
Kan bjuda på en annan bild från en av våra tjejkvällar. Men då hemma hos Linn efter at hon fyllt år i februari tror jag.

Förlåt för ett tråkigt inlägg men orkar inte skriva är så trött, ska verkligen försöka gå och lägg mig tidigt idag men det är ganska svårt att komma i säng tidigt! :P

Ta hand om er !
 
en av våra tjejkvällar, hur mysigt som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0