sandra dag

hejsan, idag har jag varit i skolan som vanligt. Jag och min projektgrupp hade två redovisningar, en på engelska och en med no/so. Den men no/so var lite läskig. Dom försökte liksom få oss att tro att det vi kunde var fel, svårt att förklara men det var iaf svårt och alla var jättenörvösa innan. Det var liksom en jättestor redovisning som skulle stå för 1/3 av vårat betyg :O. Hoppas att det gick hyfsat iaf.
vi slutade 14.30 men jag och sandra satt kvar en timme och gjorde klart våran logga som vi ska ha på våran "konsert" imorron. Ska faktiskt blir lite roligt att höra alla andras låtar men också att spela upp våran. Men såklart är det ju lite små pinsamt och nervöst också. Men det går säkert bra.
Vi ska även vara rockklädda imorron igen, så hoppas på några roligt bilder som jag kommer kunna lägga in, kul va?

Men iaf, efter skolan så följde sandra med hem till mig så åt vi och tittade på top model. Sen typ chillade och hade allmänt skoj.
Nu har jag precis duschat och ska chilla lite och kanske läsa lite (har läslogg tills på måndag) innan jag sover. Behöver mycket sömn inatt känner jag, är typ helt slut. har pluggat som en galning den här veckan, även fast det bara är onsdag..

Ta hand om er !


de här är jag och min sandra, tycker den är jättesö :)
det här är en av mina favoritbilder. Det är jag och Sandra dårå.
Den är gammal som ni förhoppningsvis ser?! :)

Kommentarer
Postat av: sandrah

det är en av mina favoritbilder också, så fin! :)<3

2008-09-25 @ 21:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0