pluggdag

hej allihopa, om det nu är någon som läser min bogg? hoppas iaf det.
idag har jag verkligen pluggat hur mycket som helst, satt till och med kvar på rasten och jobbade :O, hur jobbigt som helst.
Efter skolan gick jag raka vägen hem till Sandra för att plugga ytterliggare, och tyvärr så pluggar jag fortfarande. Jag är så himla trött och vill bara duscha och sova, men måste verkligen bli klar. Vi har fortfarande rockstar projektet och vi skirver om miljöförstöringen och klimathotet. Idag var två av våra gruppmedlemar sjuka så det var bara jag,sandra och en liten sjua som inte gör någonting alls. Så jag och Sandra har haft fullt upp hela dagen.
Hoppas på att det blir lite lugnare med mindre plugg framöver och att jag kan få bli klar och sova någongång, även m klockan bara är lite över åtta :P Önska mig lycka till!

tillbaka till pluggandet =/
PUSS!

Ta hand om er !

Kommentarer
Postat av: äm_äm

Usch, hatar att plugga :/

2008-09-15 @ 22:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0