orienterings dag

hejsan bloggen.
japp idag har jag orienterat i judanskogen. Det gick inte så bra och jag är inte nöjd. Hoppas inte att det påverkar mitt betyg nu, men det gör det säkert tyvärr :/
Men det positvia är att vi fick sluta runt halv 12 idag vilket var hur skönt som helst! Då drog jag till vällingby med Sandra och Kajsa och käkade inne på vällingbyhus, buffén såklart, hur gott som helst!
Sen åkte jag och kajsa hem till mig och tittade på one tree hill och gjorde milkshake för sandra skulle hem och fixa sig inför sin hollywood fest! hoppas du har kul gumman!

pallar inte skriva mer denna kväll, förlåt.

här är iaf en bild på mig och mina kära vänner på våran rockdag ! Lite småball om jag får säga det själv!?

rockstars
vad säger ni då? Ser vi lite rockiga ut? Vet inte varför jag ser så jävla tjock ut !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0