fredag

har inte blivit något inlägg tidigare för har inte kunnat logga in på pubishme, konstigt.
idag är det fredag och det betyder helg och att det är exakt en vecka kvar tills jag fyller år !
jag är hur trött som helst och jag behöver verkligen den här helgen till att vila upp mig på, skönt.
idag var jag först i vällingby med tjejorna och jonte och käkade lunch, mysigt!
Sen kollade vi runt lite innan jag fick bråttom hem till min lillasyster som jag skulle ta till dansen..
Sen har jag bara chillat.
Detta var kort om min dag idag, inte precis intressant men det kommer "dagens shopping" imorron för orkar inte fixa med bilderna idag. Usch vad trött jag är :/

Sov gott sötisar (när ni nu sover), detta blir mitt sista och enda inlägg idag för nu ska jag titta på film.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0