klart!

nu har jag städat klart på mitt rum. Det tog hela dagen. Har rensat garderoben, dammsugit överallt, torkat av, rensat massa papper, bytt sängkläder, allmän städning. Ni kanske inte märker det men jag har ju gjort om lite här på bloggen också. Har lagt till en klocka och översättning. Har även bytt min bild på mig själv. vad tycker ni om det? Eller märks det knappt? Funderar på att lägga till musik också men det känns som att det kanske blir för mycket liksom, eller vad tror ni? Hur tycker ni jag ska göra?
Ska nu fixa fler kategorier att läsa om men det kommer då nu i början att vara ganska tomt där men hoppas att det blir bra.

Såhär ser mitt rum ut nu för er som är nyfikna fick dock inte med hela, hehe.


som sagt, fick inte med hela. Dörren som ni ser där är till min garderob.
Hehe, ser lite små töntigt ut men det är finare i verkligheten.

nu ska jag försöka fixa bloggen lite, sen blir det nog mat och gossip girl.
Vi höres
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0