galen lunch

idag när vi åt i vällingehus så skulle jag och frida dela på en buffé. Egentligen får man inte dela två och jag förstår det men hur ska dom veta att vi gör det liksom? :P. Så vi betalar och börjar lassa på med masssor av mat och vi låtsas hela tiden att det är fridas mat och att jag bara hjälper henne. Sen äter vi och efter ett tag så ska frida gå och hämta mer mat eftersom att man får ta två portioner. Efter en kort stund så kommer hon tillbaka, utan någon mat. Då hade en kines som jobbar där sagt att hon inte fick ta mer. Vi blev förstås sura och gick tillbaka igen. Samma sak, ingen mat. Tillslut så blev vi trötta på det och tog med oss kvittot för dom snackade om att vi inte hade köpt något. Sen sa dom att vi delade 3 stycken och vi sa att nej det gör vi inte alls det är bara frida som äter och vi hjälper henne bara att bära. Men vi fick fortfarande ingen mat och han som jobbar där började säga att vi skulle gå hem(?). Sen kom Elias och hans kompisar och frida och malin fick honom att hjälpa oss att snacka med dom. Efter ett långt tag bråkande så kom frida tillbaka glad över att hon fått tillbaka alla pengar som hon betalade för maten. HAHA. Nu kommer vi ju inte kunna äta där mer, tyvärr. Kinesen var riktigt arg och hade kallat malin för skitunge.

så här trevlig var våran lunch iaf.
pusspuss

Kommentarer
Postat av: malin

hahahahahhahahahhahaha, dagens höjdpunkt! jag har skrivit om det i min bdb :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0