träning

som sagt så har ju jag och Linn tränat massor idag och jag är verkligen helt slut. Helt mör i kroppen. Men gud så skönt det var!
Vi började med att simma rätt många längder i poolen. Sen körde vi ett pass core och direkt efter det ett sjukt jobbigt pass med spinning. Herregud så vi tog i. Riktigt stolt är jag över oss faktiskt! Men jag känner att jag kommer att ha mycket träningsverk imorron. Det blir ju då inte lika kul men då ver jag ju att det har gett något och att jag har kämpat.

Nu måste jag ta det lugnt och läsa lite och så. Det blir att jag stänger av datorn och säger godnatt till er.
Sov så gott och dröm sött, för det ska jag göra! ;)
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0