torsdag

hej!
måste erkänna att jag inte har lust att blogga idag. vet inte varför men det känns bara så.
Projektet fortsatte idag och sen drog jag upp till vällingby med Sandra för att Linn skulle träffa Charlie och ville inte vara själv i vällingby då. Sen väntade vi på att dom skulle dra hem och då åkte vi också därifrån.  Sen har jag ätit och ja, nu sitter jag här. Ska snart duscha och ta det lugnt och förmodligen äta melon :). Måste också plugga som jag egentligen skulle gjort hela dagen idag men det blev som det blev, men det var trevigt det också, såklart.
Usch vilket tråkigt inlägg, beklagar. Men som sagt så har jag inget blogghumör idag. Så vi hörs imorron om inte senare ikväll.
Har ingen dagens bild idag tyvärr, men ni överlever.
Ha det super bra!
glöm inte hur mycket jag tycker om er!
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaah du och melon asså ! ;D<3

2008-11-07 @ 22:11:46
URL: http://atothemanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0