svarta naglar?

Svarta naglar, ja eller nej?
kan man ha svarta naglar utan att se ut som en så kallad "emo" ? Ja, det tycker jag.
jag tycker att det är skit snyggt med svarta naglar och gick därför och köpte ett till mig själv igår i stan. Har nu målat mig med det och jag tycker att det är snyggt. Men jag vet inte om det är min grej riktigt.. jag får helt enkelt ha naglarna imorron i skolan och känna hur det känns, trivs jag inte så är det ju bara att ta bort det.
vad tycker ni om svarta naglar?
Visst måste det här inlägget hamna under kategorin skönhet? Det handlar ju om naglar.


min hand ser stor och krokig ut ;S . Mina svarta naglar just nu.

pusssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0