söndag

hejsan allla och förlåt för sjukt dålig uppdatering!
den har veckan som gått har varit super! Det har varit projet i skolan som inte varit super precis men det har varit sköna dagar och det har däröfr gått ganska snabbt :). I fredags var vi nior i Älvsjö på gymnasiemässan och jag kan ju inte precis säga att jag vet vilket gymnasium jag vill gå men jag fick med mig en hel del kataloger och inbjunngar till öppt hus hem, så det ska jag kolla igenom tänkte jag.
Annars har jag varit med kompisar hela veckan, så har knappt varit hemma därför dålig uppdatering dårå.
Igår var jag i stan med Linn och sen kom Greta och Mickis som hade varit på gymnasiemässan en gång till. Har några bilder ifrån gårdagen som jag kommer lägga in :)
Idag tänkte jag plugga klart allt som är försenat och skit, usch så tråkigt men det måste ju göras så jag slipper alla läxor på hög så att jag inte blir så stressad sen. Kommer också att städa mitt rum som nu redan två veckor efter storstädningen är en katastrof. Gud så slarvig jag känner mig, usch på mig.
vi hörs senare och då kommer också bilderna.

och juste den "hemliga grejen" som linn skulle göra var ett besök hos frisören med en klippning (lugg) och färgning i en brun/röd färg som är så sjukt snygg! Jag tycker att hon påminner om Rachel i One Tree Hill. Hon passar så sjukt bra i det.
Rödtottarna föralltid. Jag älskar dig Linn <3

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0