söndag

god morgon!
är ni vakna?
det var riktigt mysigt igår kväll men det var bara jag, Linn och Sandra som var på bio och åt. Synd att inte dom andra var med men det var ändå super mysigt :). Stannade inte länge alls i vällingby menmen.
Idag ska jag först äta en riktigt god frukost medans jag ser en film tror jag. Sen ska jag städa mitt rum(storstäda) och plugga. Med andra ord en typisk söndag. Har pluggat alldeles för lite på lovet så får ta igen lite idag. Vill också ta mig en promenad men det är så himla kallt ute!
Vi får väl se hur det blir, men jag ska verkligen försöka plugga.
glöm inte att bli medlem här om du vill ha gratis presentkort på kicks eller makeupstore

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0