snälla ta mig bort

Snälla, snälla, snälla låt mig få komma bort härifrån och dra iväg till något riktigt härligt land. vad sägs om Thailand? Aruba? Eller varför inte Bahamas? vet inte om jag har sagt det tidigare men jag verkligen älskar att resa. Det är så sjukt underbart så det finns inte. har aldrig varit i såna där riktiga paradis öar och sånt men åker ju till typ grekland varje år och det är helt unerbart men gud vad jag vill åka till Thailand, Aruba, Bahamas, USA, Australien mfl!! Jag är så himla ressugen just nu. Skulle bara vilja beställa en resa nu och dra iväg några dagar efter jul och vara där ett långt tar och bara ta det lugnt. Slippa all stress och annat jobbigt. Någon som har lust att bjuda mig på en härlig resa till något exotiskt land eller så? Är öppen för alla förslag :)

några bilder från årets greklands resa:
                               
gud så härligt det var och mycket trevligt sällskap av amanda och hennes familj, dock utan min bror och hennes två äldre bröder tyvärr. Älskar Grekland. Älskar Kreta. Älskar Platanias. Har varit där ett x antal gånger(många) så det är säkert därför jag trivs och mår så bra där.


men dom här platserna skulle verkligen inte sitta fel just nu! Thailand, Aruba och Bahamas!
                

pusspuss

Kommentarer
Postat av: freeeeeeeeeeeey

haha, jävlar vad papi var läckert gyllenbrun i somras! Platanias hade ju varit allt annat än fel i dessa dagar.

2008-11-28 @ 00:21:59
Postat av: Anonym

vill tillbaka!!! <3

2008-11-30 @ 22:13:11
URL: http://atothemanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0