pluggggg i massor

Hej!
Idag är det första advent! Nu börjar den mysigaste tiden på året!
Inläggen jag skrev igår har tydligen inte publiserats, skumt.
Idag ska jag bara plugga hela dagen i stort sätt. har spanska prov imorron och jag kan verkligen ingenting alls. har även två till prov i veckan, matte och NO. Sen en inlämning och en annan typ redovisning. Måste även skriva mitt engelska tal, som ni skulle hjälpa mig med ju, ge föslag på vad jag ska snacka om!?´
Så det lär inte bli så mycket blogg i veckan utan massa plugg, eftersom att detta är den sista "riktiga" veckan denna termin, det skrämmer mig något otroligt! Sen har jag endast en termin kvr i grundskolan och jag blir så stressad när jag tänker på det för jag vll verkligen höja mina betyg rejält, men jag är rädd att jag inte kan det och det gör mig stressad och arg och frustrerad.

nu ska jag titta på Life of Ryan på mtv, sen plugga spanska glosor
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0