plugg

har faktiskt suttit och pluggat lite nu ikväll, det var ettt tag sen man gjorde det känns det som. Orkar verkligen inte med skolan och men jag måste verkligen kämpa för mina betyg måste höjas! Imorron kommer jag förmodligen att följa med linn på "en hemlig grej" och kommer då att plugga lite grann tror jag om jag får tid vill säga. Får se helt enkelt. Det är inte så jättemycket plugg jag har men småsaker som måste göras, vissa försenade tyvärr. Känner att jag måste bli klar med det så att jag kan fokusera på dom grejerna som kommer sen efter projektet så att jag inte bara lägger allt på hög och blir sådär äckligt stressad igen, som jag typ alltid blir när det gäller skolan. Usch. Att skolan ska gära en stressad och så man inte mår bra.

Nu ska jag ta det lugnt och stänga av datorn för att sen få min skönhetssömn (haha)
med det säger jag godnatt och vi hörs kanske imorron beroende på hur det blir.
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0