pictures

här kommer lite bilder från gårdagen i stan.


min och Linns to go latte, fast vi satt där och drack den. Det var typ 10 kr billigare med to go haha.


linn och hennes älskade latte. Kolla vad otroligt fin hon är i sittt hår!! Man ser dock inte så mycket av det röda.


jag och min älskade latte. Usch för bilder underifrån


mickis och linn på tuben påväg hem


en grå söt tröja som jag testade. Köpte den inte för hade inga pengar och var lite osäker på vad jag tycker om den. Vad tycker ni? Är den köpvärd? Och passar jag i den?

kommentera gärna! :D

pusspusss

Kommentarer
Postat av: amanda

Den var jätte söt, tycker absolut att du borde köpa den :)

2008-11-16 @ 15:27:17
URL: http://atothemanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0