pengar till julklappar?

Ja, nu är det inte långt kvar till julafton. Det är faktiskt bara 27 dagar kvar. Nu börjar julstressen men som faktiskt är den allra mysigaste tiden på året, enligt mig och många andra. Nu börjar folk skriva sina önskelistor och köpa julklappar. Men vad gör man om man inte har pengar till julklappar och man måste köpa? Finns det några snabba sätt att skrapa ihop en liten summa pengar på kort tid?
Jag har ju mina små tips men dom känns så tråkiga.
Skriv ner era bästa tips på att tjäna ganska mycket på kort tid.
Jag kommer sen att publisera dessa bra tips och några av mina egna i ett inlägg så snart som möjligt så att fler kan tjäna ihop julklapps pengar snabbt och smidigt.


dessa skulle väl inte sitta fel i plånboken just nu? (stora sedlar i bakgrunden)

smakprov på ett av mina tips;
vill du inte köpa dina julklappar utan du vill få dom gratis och ge bort dom. Då ska du bli medlem här för att få gratis presentkort på Kicks eller MakeUpStore. Det är 100% gratis och det funkar, jag lovar! Börja samla poäng redan idag och du kan hinna få ditt presentkort hemskickat direkt till dig i tid till julafton. Kan det bli bättre?

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0