onsdag

tjena mittbena!
har inte haft tid för att blogga idag för jag har varit hos tandläkaren som för övrigt gick ganska bra. Klart att det gjorde lite ont men jag klarade det ganska bra :) . har sedan dess bara chillat i stort sätt och ätit.
Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, kanske ska ta tag i det där förbaskade skolarbetet men har verkligen ingen lust så får se hur det blir med den saken.
Vårat projekt tycker jag inte om faktiskt, det är ganska tråkigt. Projekt är rätt skönt men det är inte kul och alltid en massa stress och jag har tillräckligt med stress i mitt liv känner jag. Sen tycker jag att det är så jobbigt att alla verkar tycka att det krävs så mycket mer av niorna än dom andra i gruppen. Klart att det krävs mer av oss eftersom vi är äldre och kanske då kan mera(oftast). Men jag tycker ändå att alla borde göra lika mycket. Men vad finns det att göra? Kanske dela upp arbetet bättre i gruppen och planera lite bättre. Det skulle vara något va? Själv skulle jag vilja vara lite bättre på att ta tag i sakerna istället för att vänta tills sista sekunden. Och det gäller i största del skolan. Men jag ska bli bättre nu, jag måste bli bättre nu.

Så dags för mig att sluta skriva och istället gå över till pluggandet.
see you later alligator
kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0