onsdag

Hej! Usch, nu är jag sjuk igen. Mår illa hela tiden och känner mig allmänt trött. Har mått såhär sen i helgen, inte kul alls. Har varit hemma väldigt mycket från skolan och senast var förra veckan, vill därför egentligen inte vara hemma mer eftersom jag missar så mycket men det är inte alls kul att vara i skolan när man mår dåligt. Vill verkligen köpa ett par svarta stövlar, helst med hög klack eftersom jag är så kort. Har velat ha det ett tag nu men har inte hittat några jag vill ha så gav upp. Men nu måste jag ge mig ut på jakt igen efterom jag verkligen vill ha ett par! Speciellt nu när det börjar bli slaskigt ute då man inte kan använda sina UGG's för att dom blir förstörda. nu ska jag plugga lite och kanske städa om jag orkar. vi hörs! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0