onsdag

har inte så mycket att skriva idag känner jag, ingen fantasi.
Har iaf varit hemma även idag och det var skönt att vila ut så man kan komma tillbaka frisk och kry. Kommer att gå till skolan imorron sådet ska bli skönt faktiskt.
har inte pluggat så mcyket idag tyvärr men känner inte att jag behöver det riktigt.

om jag hinner så kommer jag att skriva ett inlägg om "att förlora en vän" hehe låter lite mesigt men det kan vara bra för vissa att läsa tror jag och veta att man kan maila mig om man vill prata med någon som man inte känner så bra och man kan också vara anonym om man vill.

pusspuss



update:
blir nog inget " att förlora en vän" inlägg idag, men tänkte att jag ska skriva ett djupt inlägg denna vecka och försöka skriva det lite oftare eftersom att jag vet att många tycker att det är intressant att läsa. Har ni några ämnen eller frågor eller annat som ni vill att jag ska ta upp/skriva om så säg jättegärna till! Antingen i en kommentar eller i mailen: [email protected] !
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0